GYIK

1. Hogyan tudok bejelentkezni?

A bejelentkezéshez arra kérem, hogy pár mondatban foglalja össze e-mailben vagy a foglalási rendszerben, hogy miben szeretne segítséget kapni. A megkeresésre 48 órán belül válaszolok, és ajánlok szabad időpontokat az első találkozásra. Amennyiben egyik ajánlott időpont sem megfelelő, küldök újabb időpontjavaslatokat.

2. Mi történik az első alkalommal?

A coaching folyamat a szülővel történő konzultációval kezdődik, ahol feltárjuk a gyermek fejlődéstörténetét, kitérünk arra, hogy mi a probléma és meghatározzuk az elérendő célt. Átbeszéljük a coaching folyamat kereteit és a felmerülő kérdéseket. Amennyiben úgy érzi, hogy másfajta segítségre lenne szüksége a gyermeknek vagy én nem tudom vállalni Önt és gyermekét, igyekszem segíteni abban, hogy megtalálják a megfelelő szakembert.

3. Van lehetőség online konzultációkra?

Szülő konzultáció vagy megfelelő korú gyermek esetén, amennyiben nem megoldható a személyes találkozás (pl. egészségügyi okok, karantén vagy távolság miatt), igen. Ugyanakkor a tapasztalataim szerint a legtöbb ügyfélt segíti, ha a konzultációk idejére fizikailag is eltávolodik a megszokott környezetétől. Kisebb gyermekek esetében nincs lehetőség online foglalkozásra. Az online konzultáció feltétele a nyugodt környezet, a privát szféra megteremtése és a stabil internetkapcsolat. Az online konzultációkhoz a Zoom, Skype, Facetime, Facebook messenger, Viber platformot használom.

4. Mi történik, ha nem tudok elmenni egy előzetesen egyeztetett alkalomra?

A megbeszélt időpont előtt legkésőbb 48 órával módosítható a kért időpont. A 48 órán belül lemondott alkalmak esetén a konzultációs díj 50%-a kiszámlázásra kerül. Kivételt képeznek a sürgős egészségügyi vagy vis maior esetek. Amennyiben én mondom le az alkalmat 48 órán belül, a következő konzultáció díjából 50% kedvezményt biztosítok.